Se propune proiectarea si execuţia de lucrări pentru proiectul" CANALIZAREA APELOR MENAJERE IN COMUNA BUDESTI, JUDETUL MARAMURES"
Valoarea estimata fara TVA a contractului 13.399.189,60 lei, fara TVA, defalcata astfel:
Capitolul 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii
"2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului
de investiţii" RON 266.470,00
Total Cap. 2 ...
Se propune proiectarea si execuţia de lucrări pentru proiectul" CANALIZAREA APELOR MENAJERE IN COMUNA BUDESTI, JUDETUL MARAMURES"
Valoarea estimata fara TVA a contractului 13.399.189,60 lei, fara TVA, defalcata astfel:
Capitolul 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii
"2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului
de investiţii" RON 266.470,00
Total Cap. 2 RON 266.470,00
Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica
3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor RON 32.000,00
3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie RON 28.400,00
3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie RON 219.000,00
3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului RON 42.000,00
Total Cap. 3 RON 321.400,00
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Construcţii şi instalaţii RON 10.558.460,00
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale RON 191.430,00
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj RON 1.914.300,00
Total Cap.4 RON 12.664.190,00
Capitolul 5 - Alte cheltuieli
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier RON 82.897,20
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului RON 27.632,40
Total Cap.5 RON 110.529,60
Total executie lucrari (valoare estimata procedura) RON 13.077.789,60
Total proiectare lucrari (valoare estimata procedura) RON 321.400,00
TOTAL PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI (valoare estimata procedura) RON 13.399.189,60
Perioada de proiectare si execuţie a lucrărilor de 24 luni (2 luni proiectare + 22 luni executie iar perioada de notificare a defectelor
de 36 luni.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile
înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (12 zile
înainte de data limita de depunere a ofertelor)
Valoarea estimata a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevăzute precizata în
bugetul proiectului , acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în
condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice