Contract de lucrari privind “Proiectare si Execuţie lucrări pentru obiectivul " Amenajare Hală şi copertine in Piaţa Obor,prin relocarea celor din Piaţa Catedralei şi a zonei adiacente", conform documentatiei tehnice atasate -studiu de fezabilitate si caiet de sarcini.
Valoarea estimata pentru atribuirea contractului de “Proiectare si Execuţie lucrări pentru obiectivul "
Amenajare Hală şi copertine in Piaţa Obor,prin reloca...
Contract de lucrari privind “Proiectare si Execuţie lucrări pentru obiectivul " Amenajare Hală şi copertine in Piaţa Obor,prin relocarea celor din Piaţa Catedralei şi a zonei adiacente", conform documentatiei tehnice atasate -studiu de fezabilitate si caiet de sarcini.
Valoarea estimata pentru atribuirea contractului de “Proiectare si Execuţie lucrări pentru obiectivul "
Amenajare Hală şi copertine in Piaţa Obor,prin relocarea celor din Piaţa Catedralei şi a zonei adiacente" este 10.935.899,07 lei,conform
devizului general al investiţiei si a bugetului proiectului , prin cumularea următoarelor capitole si subcapitole:
Capitolul 1 - Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
1.1 Obtinerea terenului RON -
1.2 Amenajarea terenului RON -
1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala RON 76.258,89
1.4 Cheltuieli pentru relocarea utilitatilor RON -
Total Cap. 1 RON 76.258,89
Capitolul 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii
"2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului
de investiţii" RON 974.546,10
Total Cap. 2 RON 974.546,10
Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica
3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor RON 9.000,00
3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie RON 12.000,00
3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie RON 258.036,50
3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului RON 49.114,18
Total Cap. 3 RON 328.150,68
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Construcţii şi instalaţii RON 8.772.030,01
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale RON -
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj RON 309.420,18
4.4 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care nu necesita montaj si echipamente de transport RON -
Total Cap.4 RON 9.081.450,19
Capitolul 5 - Alte cheltuieli
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier RON -
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului RON 147.342,53
Total Cap.5 RON 147.342,53
Total executie lucrari (valoare estimata procedura) RON 10.607.748,39
Total proiectare lucrari (valoare estimata procedura) RON 328.150,68
TOTAL PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI (valoare estimata procedura) RON 10.935.899,07
Valoarea estimata a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevăzute precizata în
bugetul proiectului de 982.283,50 lei , acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în
condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor
suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 6 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor. In acest sens, se
va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari transmise cu 10 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor.