In cadrul contractului avand ca obiect Proiectare si Execuţie lucrări pentru obiectivul : " MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA LUNA JUDETUL CLUJ" in localitatea Luna, comuna Luna, judetul Cluj se vor proiecta si executa lucrarile in conformitate cu documentatia tehnica de atribuire - DALI.
Valoarea estimata fara TVA a contractului 6.504.818,14 lei, fara TVA, defalcata astfel:
Capitolul 3 - Cheltuieli pentru pr...
In cadrul contractului avand ca obiect Proiectare si Execuţie lucrări pentru obiectivul : " MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA LUNA JUDETUL CLUJ" in localitatea Luna, comuna Luna, judetul Cluj se vor proiecta si executa lucrarile in conformitate cu documentatia tehnica de atribuire - DALI.
Valoarea estimata fara TVA a contractului 6.504.818,14 lei, fara TVA, defalcata astfel:
Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica
3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie RON 3.093,75
3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie RON 110.031,41
3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului RON 49.500,04
Total Cap. 3 RON 162.625,20
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Construcţii şi instalaţii RON 6.187.505,30
Total Cap.4 RON 6.187.505,30
Capitolul 5 - Alte cheltuieli
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier RON 123.750,11
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului RON 30.937,53
Total Cap.5 RON 154.687,64
Total executie lucrari (valoare estimata procedura) RON 6.342.192,94
Total proiectare lucrari (valoare estimata procedura) RON 162.625,20
TOTAL PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI (valoare estimata procedura) RON 6.504.818,14
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute in cuantum de 328.615,90 lei, fara TVA, aceste cheltuieli putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute la art. 221 alin (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 6-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.