II.2.4 Descrierea achizitiei publice:
Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE), asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum şi executia lucrarilor în cadrul proiectului EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN COMUNA MARUNTEI, JUDETUL OLT
In cadrul contracttului se vor realiza urmatoarele activitati:
- Elaborarea Proiectului Tehn...
II.2.4 Descrierea achizitiei publice:
Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE), asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum şi executia lucrarilor în cadrul proiectului EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN COMUNA MARUNTEI, JUDETUL OLT
In cadrul contracttului se vor realiza urmatoarele activitati:
- Elaborarea Proiectului Tehnic si elaborarea detaliilor de executie ;
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata contractului de execuţie lucrări şi pe toată perioada de execuţie a investiţiei, până la admiterea recepţiei la terminarea lucrărilor;
- Executia lucrarilor ce fac obiectul contractului ;
Executia lucrarilor se va face în conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic.
Valoarea estimata a serviciilor si lucrarilor obiectivul de investiţii EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN COMUNA MARUNTEI, JUDETUL OLT, ce urmeaza a se realiza este calculata conform devizului general intocmit de proiectant la faza DALI intocmit de catre SC CDS PROJECT SRL pentru prezenta investitie, cuprinde următoarele categorii de cheltuieli:
Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor: 817.250,00 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap. 3.5.4. Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor: 25.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 765.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului: 27.250,00 lei fara TVA, din care:
- Pe perioada de executie a lucrarilor: 13.625,00 lei fara TVA;
- Pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC: 13.625,00 lei fara TVA;
Executie lucrari: 15.137.634,05 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap. 1.2 Amenajarea terenului: 12.280,00 lei fara TVA;
Cap. 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala: 4.140,00 lei fara TVA;
Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului: 68.400,00 lei fara TVA;
Cap. 4.1 Constructii si instalatii: 13.374.077,90 lei fara TVA;
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 39.322,00 lei fara TVA;
Cap. 4.3 Utilaje si echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 1.536.512,55 lei fara TVA;
Cap. 5.1 Organizare de santier: 74.151,60 lei fara TVA, astfel:
Cap. 5.1.1. Lucrari conexe organizarii santierului: 74.151,60 lei.
Cap. 6.2 Probe tehnologice si teste: 28.750,00
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari (proiectare+executie) este de 15.954.884,05 lei fara TVA.
Aceasta nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în bugetul proiectului (devizul general), in valoare de 28.148,96 lei fara TVA, acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, dar pentru alegerea procedurii s-a tinut cont si de acesta valoare.