Proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari Pachet 142 lot 1-3 respectiv:
Lot 1- Construire Centru Cultural-proiect tip-varianta V2, orasul Deta, judetul Timis;
Lot 2- Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural din localitatea Chilia Veche, judetul Tulcea;
Lot 3- Construire si dotare Centru Cultural -proiect tip-varianta V1, comuna Ilia, sat Ilia, judetul Hunedoara;
Valoarea ...
Proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari Pachet 142 lot 1-3 respectiv:
Lot 1- Construire Centru Cultural-proiect tip-varianta V2, orasul Deta, judetul Timis;
Lot 2- Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural din localitatea Chilia Veche, judetul Tulcea;
Lot 3- Construire si dotare Centru Cultural -proiect tip-varianta V1, comuna Ilia, sat Ilia, judetul Hunedoara;
Valoarea estimata a contractelor este de 10.681.908 lei, fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 3 loturi (detaliate in anexa B).
1.Valoarea estimata Lot 1 - este de 5.211.316 lei fara TVA, compusa din:
- cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica ( studii de teren, documentatii pentru obtinerea avize/acorduri, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, etc)-94.207 lei
- cheltuieli pentru investitia de baza- 5.049.667 lei
- Organizare de santier- 67.442 lei ( subcapitolul 5.1.)
2.Valoarea estimata Lot 2 – este de 241.801 lei fara TVA, compusa din:
- cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica- 7.967 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza:-231.756 lei
- Organizare de santier – 2.078 lei. ( subcapitolul 5.1.)
3.Valoarea estimata Lot 3- 5.228.791 lei fara TVA. compusa din:
- cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica ( studii de teren, documentatii pentru obtinerea avize/acorduri,asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor,etc)-97.174 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 5.064.175 lei
- Organizare de santier – 67.442 lei. ( subcapitolul 5.1.)
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu urmatoarele documente:
Lot 1- Ordinul MDRAP nr.924/12.05.2015 si Ordin 2361/06.03.2017
Lot 2- Ordinul MDRAP nr.5596/08.08.2017
Lot 3 - Ordinul MDRAP nr.924/12.05.2015 si Ordin 2742/13.10.2016
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.