Contractul are ca scop: Proiectare (PT+DTAC) şi execuţie pentru investiţia "Reabilitare şi modernizare punct termic nr.34P în vederea transformării în arhivă pentru Consiliul Judeţean Sălaj", detaliat in urmatoarele etape:Etapa I – Elaborarea D.T.A.C., obţinerea avizelor, acordurilor, a autorizaţiei de construire, întocmirea Proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini pe specialităţi;ETAPA II – E...
Contractul are ca scop: Proiectare (PT+DTAC) şi execuţie pentru investiţia "Reabilitare şi modernizare punct termic nr.34P în vederea transformării în arhivă pentru Consiliul Judeţean Sălaj", detaliat in urmatoarele etape:Etapa I – Elaborarea D.T.A.C., obţinerea avizelor, acordurilor, a autorizaţiei de construire, întocmirea Proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini pe specialităţi;ETAPA II – Execuţia lucrărilor proiectate;ETAPA III - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor.Valoarea totală estimată a achiziţiei: 2.680.052,12 lei fără TVA, din care:Proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului: 164.768,48 lei (fără TVA), respectiv:•Proiect tehnic şi detalii de execuţie (PAC, PT+ DE), inclusive documentatiile tehnice tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor si certificarea performantei energetice si auditul - 129.900,00 lei, fără TVA;•Asistenţă tehnică din partea proiectantului: 34.868,48 lei, fără TVA.Execuţie lucrări(C+M): 2.515.283,64 lei, fără TVA;•C+M– 1.781.724,14 lei, fără TVA; •Cheltuieli conexe organizarii de santier –27.604,11 lei, fără TVA;•Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj– 654.493,95 lei, fără TVA;•Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care nu necesită montaj si echipamente de transport – 19.624,51 lei, fără TVA;•Dotari, inclusiv active necorporale– 31.836,93 lei , fără TVA;Durata totală a contractului va fi de 20 luni de la data semnării acestuia, defalcată astfel: Etapa 1, respectiv etapa aferentă Elaborarea Documentaţiei tehnice: PAC+POE+PT+DDE+CS conform HG nr.907/2016, va dura maxim 2 luni de la data semnării contractului;Etapa 2 - execuţie lucrări se va derula pe o perioadă de maxim 12 luni de la data recepţionării documentaţiei tehnice aferente etapei 1, în baza Ordinului de începere a execuţiei lucrărilor;Etapa 3, respectiv etapa aferentă serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor, se va derula în paralel cu etapa 2 pe aceeaşi perioadă de 12 luni de la data recepţionării documentaţiei tehnice aferente etapei 1, cu posibilitatea de prelungire automată, fără a fi necesar un acord de voinţă expres al părţilor în acest sens şi fără costuri suplimentare, în situaţia depăşirii, din motive independente de culpa Autorităţii Contractante, a termenelor de realizare a lucrărilor prevăzute în contractul de lucrări sau a altor termene din cuprinsul contractului de lucrări, depăşire care face necesară prestarea în continuare a serviciilor de către Proiectant.