Proiectare - proiect tehnic si detalii de executie, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţii: "Creşterea calităţii serviciilor medicale în Spitalul Municipal Salonta, prin reabilitarea infrastructurii existente, extinderea prin construirea de noi facilităţi, modernizarea şi dotarea acestora, Str. I. Cantacuzino, nr. 2-4, Municipiul Salo...
Proiectare - proiect tehnic si detalii de executie, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţii: "Creşterea calităţii serviciilor medicale în Spitalul Municipal Salonta, prin reabilitarea infrastructurii existente, extinderea prin construirea de noi facilităţi, modernizarea şi dotarea acestora, Str. I. Cantacuzino, nr. 2-4, Municipiul Salonta, judeţul Bihor"
Valoare estimata a contractului este de 27.214.355,90 lei, fara TVA, compusa din:
Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică a proiectantului
(3.5.4+3.5.5+3.5.6+3.8.1.1+3.8.1.2) ..................... 905.841,48 lei, fara TVA
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investiţia de bază 25.881.185,20 lei, fara TVA
4.1 Construcţii şi instalaţii 20.970.811,20 lei, fara TVA
4.2 Montaj utilaje şi echipamente tehnologice 395.650,00 lei, fara TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj 1.850.000,00 lei, fara TVA
4.4 Utilaje fără montaj şi echipamente de transport 0,00 lei, fara TVA
4.5 Dotari 2.664.724,00 lei, fara TVA
4.6 Active necorporate 0,00 lei, fara TVA
Capitolul 5 - Alte cheltuieli
5.1 Organizare de şantier ................................................427.329,22 lei, fara TVA
5.1.1 Lucrări de construcţii ..............................................320.496,92 lei, fara TVA
5.1.2 Cheltuieli conexe organizării şantierului .............106.832,30 lei, fara TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.