Obiectul contractului:
Proiectare – faza de adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: „Sala de sport scolara – combustibil solid, comuna Vadu Pasii, satul Vadu Pasii, judetul Buzau”
Valoarea estimata a contractului este de 3.295.926 lei, fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica = 41.149 lei
- Cheltuieli pentru...
Obiectul contractului:
Proiectare – faza de adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: „Sala de sport scolara – combustibil solid, comuna Vadu Pasii, satul Vadu Pasii, judetul Buzau”
Valoarea estimata a contractului este de 3.295.926 lei, fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica = 41.149 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza = 3.171.908 lei
- Organizare de santier = 82.869 lei;
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant ?i aprobat prin Ordinul MDRAPFE 134/17.01.2018 privind completarea si inlocuirea Anexei nr. 2 la Ordinul MDRAP nr. 695/2015, privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivelor de investitii care se realizeaza pe baza proiectului pilot – „Sala de sport scolara” din Subprogramul „Sali de sport” din cadrul „Programului National de constructii de interes public sau social”.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.