Proiectare – faza adaptare la amplasament si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari - Pachet 24 Lot 1-2, respectiv Lot 1 - „Sala de sport scolara, localitatea Schela, sat Schela, Cvartal 37, Parcela 414, Scoala Schela, Judet Galati” si Lot 2 – “Construire si dotare sala de sport, strada Salcamilor nr. 1, localitatea Zalau, judetul Salaj”
Valoarea estimata a lotului 1 si 2 este de 6.695.097,00 le...
Proiectare – faza adaptare la amplasament si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari - Pachet 24 Lot 1-2, respectiv Lot 1 - „Sala de sport scolara, localitatea Schela, sat Schela, Cvartal 37, Parcela 414, Scoala Schela, Judet Galati” si Lot 2 – “Construire si dotare sala de sport, strada Salcamilor nr. 1, localitatea Zalau, judetul Salaj”
Valoarea estimata a lotului 1 si 2 este de 6.695.097,00 lei fara TVA.
Valoarea estimata pentru Lotul 1 este de 3.238.099,00 lei fara TVA, compusa din:
Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica = 40.245,00 lei;
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza = 3.118.407,00 lei;
Capitolul 5 – Subcapitolul 5.1 Organizare de santier = 79.447,00 lei;
Valoarea estimata pentru Lotul 2 este de 3.456.998,00 lei fara TVA, compusa din:
Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica = 9.078,00 lei;
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza = 3.433.189,00 lei;
Capitolul 5 – Subcapitolul 5.1 Organizare de santier = 14.731,00 lei;
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul general întocmit de proiectant şi aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 4703/02.05.2018 si Ordinul MDRAP nr. 303 din 08.07.2015 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.