Proiectare – faza adaptare la amplasament si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari - “Bazin de inot didactic in comuna Farcasa, sat Farcasa, strada Sportului nr.5A, judetul Maramures''.
Valoarea estimata este de 6.265.984,00 lei fara TVA, compusa din:
Capitolul 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului = 340.980,00 lei;
Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta teh...
Proiectare – faza adaptare la amplasament si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari - “Bazin de inot didactic in comuna Farcasa, sat Farcasa, strada Sportului nr.5A, judetul Maramures''.
Valoarea estimata este de 6.265.984,00 lei fara TVA, compusa din:
Capitolul 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului = 340.980,00 lei;
Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conf Legii 10/1995, DTAC, PT, DE, DTOE, asigurare de raspundere profesionala a proiectului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect „as buuilt” si altele conform prevederilor caietului de sarcini) = 74.115,00 lei;
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza = 5.756.040,00 lei;
Capitolul 5 – Subcapitolul 5.1 Organizare de santier = 94.849,00 lei;
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul general întocmit de proiectant şi aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 5824/02.10.2018 privind modificarea, completarea si inlocuirea Anexei nr.2 la Ordinul nr.2393/2014.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.