Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 98 lot 1-2, respectiv: LOT 1 - Construire Sala de educatie fizica scolara Scoala Gimnaziala Mihai Eminescu, str. Mihai Viteazu, nr. 14, Municipiul Medias, judetul Sibiu si LOT 2 - Sala de sport scolara, sat Budeni, comuna Comana, judet Giurgiu
Valoarea estimata a contractelor ...
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 98 lot 1-2, respectiv: LOT 1 - Construire Sala de educatie fizica scolara Scoala Gimnaziala Mihai Eminescu, str. Mihai Viteazu, nr. 14, Municipiul Medias, judetul Sibiu si LOT 2 - Sala de sport scolara, sat Budeni, comuna Comana, judet Giurgiu
Valoarea estimata a contractelor este de 8.644.249,55 lei, fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi.
a) Valoarea estimata Lot 1 – este de 2.087.541,49 lei fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului: 30.215,61 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.010.678,94 lei
- Organizare de santier: 46.646,94 lei (subcapitolul 5.1.)
b) Valoarea estimata Lot 2 – este de 6.556.708,06 lei fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului: 143.421,84 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza: - 6.271.013,13 lei
- Organizare de santier – 142.273,09 lei (subcapitolul 5.1.)
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
NOTA:
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.