Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 97 lot 1-2, respectiv:
LOT 1 - Sala de Sport scolara in sat Pietrari, comuna Pietrari, parcela "Targ", punctul "Targ 1", judetul Valcea si
LOT 2 - Sala de Sport scolara str. Principala nr. 63, sat Pausesti-Maglasi, comuna Pausesti-Maglasi, judetul Valcea
Valoarea estimata a c...
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 97 lot 1-2, respectiv:
LOT 1 - Sala de Sport scolara in sat Pietrari, comuna Pietrari, parcela "Targ", punctul "Targ 1", judetul Valcea si
LOT 2 - Sala de Sport scolara str. Principala nr. 63, sat Pausesti-Maglasi, comuna Pausesti-Maglasi, judetul Valcea
Valoarea estimata a contractelor este de 13.036.292,00 lei, fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi.
a) Valoarea estimata Lot 1 – este de 6.556.708,00 lei fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului: 143.422,00 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 6.271.013,00 lei
- Organizare de santier: 142.273,00 lei (subcapitolul 5.1.)
b) Valoarea estimata Lot 2 – este de 6.479.584,00lei fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului: 140.581 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 6.201.378,00 lei
- Organizare de santier:137.625,00 lei (subcapitolul 5.1.)
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
NOTA:
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.