Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 87 lot 1-2, respectiv: LOT 1 - Sala de Sport Scoala Gimnaziala "Iulian Vesper", nr. 2, comuna Horodnic de Sus, localitate Horodnic de Sus, judetul Suceava si LOT 2 - Sala de educatie fizica scolara, Galsa, Scoala Generala I-VIII nr. 264, localitate Siria, judet Arad
Valoarea ...
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 87 lot 1-2, respectiv: LOT 1 - Sala de Sport Scoala Gimnaziala "Iulian Vesper", nr. 2, comuna Horodnic de Sus, localitate Horodnic de Sus, judetul Suceava si LOT 2 - Sala de educatie fizica scolara, Galsa, Scoala Generala I-VIII nr. 264, localitate Siria, judet Arad
Valoarea estimata a contractelor este de 4.182.986,7 lei, fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi.
a) Valoarea estimata Lot 1 – este de 2.095.444,70 lei fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului: 30.516,07 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.018.190,46 lei
- Organizare de santier: 46.738,17 lei (subcapitolul 5.1.)
b) Valoarea estimata Lot 2 – este de 2.087.542 lei fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului: 30.216 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza:- 2.010.679 lei
- Organizare de santier – 46.647 lei ( subcapitolul 5.1.)
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
NOTA:
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.