Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 65 lot 1-2, respectiv:
Lot 1 Sala de sport scolara, comuna Turburea, sat Turburea, judet Gorj – 102 locuri
Lot 2 Sala de sport scolara, comuna Sag, sat Sag, str. a VIII a nr. 13-15, judet Timis – 102 locuri
Valoarea estimata a Lotului 1 Sala de sport scolara, comuna Turburea, sa...
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 65 lot 1-2, respectiv:
Lot 1 Sala de sport scolara, comuna Turburea, sat Turburea, judet Gorj – 102 locuri
Lot 2 Sala de sport scolara, comuna Sag, sat Sag, str. a VIII a nr. 13-15, judet Timis – 102 locuri
Valoarea estimata a Lotului 1 Sala de sport scolara, comuna Turburea, sat Turburea, judet Gorj este de 6.479.584 lei, compusa din:
- Cap. 3 cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului: 140.581 lei
- Cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza 6.201.378 lei
- Cap. 5 subcap. 5.1 organizare de santier 137.625 lei
Valoarea estimata a Lotului 2 Sala de sport scolara, comuna Sag, sat Sag, str. a VIII a nr. 13-15, judet Timis este de 6.479.584 lei, compusa din:
- Cap. 3 cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului: 140.581 lei
- Cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza 6.201.378 lei
- Cap. 5 subcap. 5.1 organizare de santier 137.625 lei.
Indicatorii tehnico – economici ai obiectivelor de investitii au fost aprobati prin Ordinul MDRAP nr. 1490/05.04.2019.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.