Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 64 lot 1-3, repectiv:
LOT 1- Sala de de sport scolara, strada Libertatii nr.23, localitatea Brad, judetul Hunedoara;
LOT 2- Sala de de sport scolara, sat Daeni, strada Principala nr.44 BIS, judetul Tulcea ;
LOT 3- Sala de de sport scolara, sat Buleta, punctul ''Sc.Gen. cu clasele...
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 64 lot 1-3, repectiv:
LOT 1- Sala de de sport scolara, strada Libertatii nr.23, localitatea Brad, judetul Hunedoara;
LOT 2- Sala de de sport scolara, sat Daeni, strada Principala nr.44 BIS, judetul Tulcea ;
LOT 3- Sala de de sport scolara, sat Buleta, punctul ''Sc.Gen. cu clasele I-VIII'' , localitatea Mihaesti, judetul Valcea;
Valoare estimata lot 1- 6.556.708 lei fara TVA;
Valoare estimata lot 2- 6.556.708 lei fara TVA;
Valoare estimata lot 3- 6.479.584 lei fara TVA;
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul general întocmit de proiectant şi aprobat prin Ordinul MDRAP nr.1490/05.04.2019 privind modificarea, completarea si inlocuirea Anexei nr.1 ,, Indicatorii tehnico- economici ai proiectului pilot - ,, Sala de sport scolara'' la Ordinul nr.695/2015- LOT 1, LOT 2 si LOT 3.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
NOTA:
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.