Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 48 lot 1-2, respectiv:
LOT 1- Sala de sport scolara 102 locuri-combustibil gaz, comuna Budeasa, sat Budeasa Mare, str. Principala, nr. 81, judet Arges
LOT 2- Sala de sport scolara 102 locuri-combustibil solid, sat Bogdanesti, localitate Horlesti, judet Iasi
a) Valoarea estimat...
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 48 lot 1-2, respectiv:
LOT 1- Sala de sport scolara 102 locuri-combustibil gaz, comuna Budeasa, sat Budeasa Mare, str. Principala, nr. 81, judet Arges
LOT 2- Sala de sport scolara 102 locuri-combustibil solid, sat Bogdanesti, localitate Horlesti, judet Iasi
a) Valoarea estimata Lot 1 – este de 6.479.584,00 lei fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare ( adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului: - 140.581,00 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 6.201.378,00 lei;
- Organizare de santier: 137.625,00 lei ( subcapitolul 5.1.);
b) Valoarea estimata Lot 2 – este de 6.556.709,00 lei fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare ( adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului: - 143.422,00 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 6.271.014,00 lei;
- Organizare de santier: 142.273,00 lei ( subcapitolul 5.1.);
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul general întocmit de proiectant şi aprobat prin Ordinul MDRAP nr.1490/05.04.2019 privind modificarea, completarea si inlocuirea Anexei nr.1 ,,Indicatorii tehnico- economici ai proiectului pilot - ,, Sala de sport scolara'' la Ordinul nr.695/2015 pentru Lot 1 si LOT 2;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.