Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 42 lot 1-3, repectiv:
LOT 1- Sala de educatie fizica scolara, Galsa,Scoala Generala I-VIII nr.264, localitatea Siria, judetul Arad;
LOT 2- Sala de educatie fizica scolara, comuna Sînpaul, sat Sînpaul nr.92, judetul Cluj;
LOT 3- Sala de educatie fizica scolara, comuna Damuc, sat D...
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 42 lot 1-3, repectiv:
LOT 1- Sala de educatie fizica scolara, Galsa,Scoala Generala I-VIII nr.264, localitatea Siria, judetul Arad;
LOT 2- Sala de educatie fizica scolara, comuna Sînpaul, sat Sînpaul nr.92, judetul Cluj;
LOT 3- Sala de educatie fizica scolara, comuna Damuc, sat Damuc, judetul Neamt;
Valoare estimata lot 1- 2.087.542 lei fara TVA;
Valoare estimata lot 2- 2.095.444 lei fara TVA;
Valoare estimata lot 3- 2.095.444 lei fara TVA
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul general întocmit de proiectant şi aprobat prin Ordinul MDRAP nr.1460/02.04.2019 privind modificarea, completarea si inlocuirea Anexei nr.1 ,, Indicatorii tehnico- economici ai proiectului pilot - ,, Sala de educatie fizica scolara'' la Ordinul nr.489/2015- LOT 1, LOT 2 si LOT 3;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.