Pachet 28 lot 1-2 respectiv: Lot 1 - „Sala de educatie fizica scolara, sat Sarata, comuna Sarata, judetul Bacau”; Lot 2 – „Sala de sport cu tribuna 180 locuri, sat Cetate, Calea Severinului, nr. 256, fost Cv. 157, P2466, comuna Cetate, judetul Dolj”. Val estimata a contractelor este de 6.157.294,00 lei, fara TVA, rezultata din insumarea val estimate ale celor 2 loturi:
Val estimata Lot 1 - „Sala de educatie fizica scolara, ...
Pachet 28 lot 1-2 respectiv: Lot 1 - „Sala de educatie fizica scolara, sat Sarata, comuna Sarata, judetul Bacau”; Lot 2 – „Sala de sport cu tribuna 180 locuri, sat Cetate, Calea Severinului, nr. 256, fost Cv. 157, P2466, comuna Cetate, judetul Dolj”. Val estimata a contractelor este de 6.157.294,00 lei, fara TVA, rezultata din insumarea val estimate ale celor 2 loturi:
Val estimata Lot 1 - „Sala de educatie fizica scolara, sat Sarata, comuna Sarata, judetul Bacau”este de 1.504.201,00 lei fara TVA, compusa din: - Cheltuieli pentru pr (adaptare la aplasament) si asistenta tehnica a pr: 26.528,00 lei; Cheltuieli pentru inv de baza: 1.441.053,00 lei; OG: 36.620,00 lei (subcapitolul 5.1.); Valoarea estimata Lot 2 – „Sala de sport cu tribuna 180 locuri, sat Cetate, Calea Severinului, nr. 256, fost Cv. 157, P2466, comuna Cetate, judetul Dolj” este de 4.653.093,00 lei fara TVA, compusa din: - Cheltuieli pentru obt si amenajarea terenului: - 3.648,00 lei; - Cheltuieli pentru pr si asistenta tehnica (studii de teren, doc pentru obt avize/acorduri, Scenariu de securitate la incendiu, verif de pr conform L10/1995, DTAC, PT, DE, DTOE, asigurarea de raspundere profesionala a pr, asistenta tehnica pe perioada de ex a lucrarilor, intocmire raport la term ex, cartea tehnica, elab certificat energetic anexa la PV de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect “asbuilt” si altele conform prevederilor CS): - 70.000,00 lei; Cheltuieli pentru inv de baza: 4.487.641,00 lei; OS: – 91.804,00 lei (subcapitolul 5.1.). Val de mai sus sunt in conform cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat pentru Lot 1, prin Ordinul MDRAP nr. 489/12.08.2015 privind aprob indic tehnico-economici si Ordinul 5633/06.09.2018 privind completarea si inlocuirea Anexei nr.2 la Ordinul MDRAP nr. 489/2015 si pentru Lot 2, prin Ordinul MDRAP nr. 2201/2014 privind aprob indic tehnico-economici si Ordinul 6214/15.11.2018 privind completarea si inlocuirea Anexei nr.2 la Ordinul MDRAP nr. 2201/2015. Modificarea ctr. de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valab face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modif ctr. in cursul perioadei sale de valab, altfel decat in cazurile si conditiile prev la art. 221 din L98/2016, se realizeaza prin org unei noi proceduri de atribuire, in conf cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din L98/2016, cu modif si complet ulterioare, term limita pana la care orice op ec interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplim in legatura cu doc de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conf cu preved art. 160 alin. (2) din L98/2016 cu modif si complet ulterioare, A.C. stab ca term limita in care va raspunde tuturor sol de clarificare/ inform suplimentare cu 11 zile inainte de termenul limita de dep a ofertelor