Obiectul contractului:
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: „Construire Sala de sport cu tribuna 180 locuri, comuna Satulung, judetul Maramures”, Str. Scolii, nr. 128, comuna Satulung, judetul Maramures;
Valoarea estimata a contractului este de 4.653.093,00 lei, fara TVA, compusa din:
- es...
Obiectul contractului:
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: „Construire Sala de sport cu tribuna 180 locuri, comuna Satulung, judetul Maramures”, Str. Scolii, nr. 128, comuna Satulung, judetul Maramures;
Valoarea estimata a contractului este de 4.653.093,00 lei, fara TVA, compusa din:
- este de 4.653.093,00 lei fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului = 3.648,00 lei
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica = 70.000 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza = 4.487.641,00 lei
- Organizare de santier = 91.804,00 lei;
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant ?i aprobat prin Ordinul MDRAPFE nr.6813 din 16.11.2017, privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii care se realizeaza pe baza proiectului tip – „Sala de sport cu tribuna 180 de locuri” din Subprogramul „Sali de sport” din cadrul „Programului National de constructii de interes public sau social”.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.