Valoarea estimata este de 8.921.230 lei, compusa din:
- cap. 1 cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 362.980 lei
- cap. 3 cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conform legii nr. 10/1995, D.T.A.C, P.T, D.E, D.T.O.E, asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta...
Valoarea estimata este de 8.921.230 lei, compusa din:
- cap. 1 cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 362.980 lei
- cap. 3 cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conform legii nr. 10/1995, D.T.A.C, P.T, D.E, D.T.O.E, asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built si altele conform prevederilor caietului de sarcini): 173.507 lei
- cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza: 8.210.024 lei
- cap. 5 subcap. 5.1 organizare de santier: 174.719 lei
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 1605/22.04.2019. Obiectivul a fost introdus pe lista obiectivelor de investitii care se realizeaza pe baza proiectului pilot Bazin de inot didactic prin Ordinul MDRAP nr. 2073/03.07.2019.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.