Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului – combustibil gaz, pentru obiectivele de investitii Pachet 41 lot 1-2, respectiv:
Lot 1 Sala de educatie fizica scolara Scoala Gimnaziala nr. 135, Calea Ferentari nr. 72, Bucuresti, sector V
Lot 2 Sala de educatie fizica scolara Scoala Gimnaziala nr. 131, str. Gutuilor nr. 1, Bucuresti, sector V
Valoarea estimata a Lo...
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului – combustibil gaz, pentru obiectivele de investitii Pachet 41 lot 1-2, respectiv:
Lot 1 Sala de educatie fizica scolara Scoala Gimnaziala nr. 135, Calea Ferentari nr. 72, Bucuresti, sector V
Lot 2 Sala de educatie fizica scolara Scoala Gimnaziala nr. 131, str. Gutuilor nr. 1, Bucuresti, sector V
Valoarea estimata a Lotului 1 Sala de educatie fizica scolara Scoala Gimnaziala nr. 135, Calea Ferentari nr. 72, Bucuresti, sector V este de 2.087.542 lei, compusa din:
- Cap. 3 cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului: 30.216 lei
- Cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza 2.010.679 lei
- Cap. 5 subcap. 5.1 organizare de santier 46.647 lei
Valoarea estimata a Lotului 2 Sala de educatie fizica scolara Scoala Gimnaziala nr. 131, str. Gutuilor nr. 1, Bucuresti, sector V este de 2.087.542 lei, compusa din:
- Cap. 3 cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului: 30.216 lei
- Cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza 2.010.679 lei
- Cap. 5 subcap. 5.1 organizare de santier 46.647 lei.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizele generale aprobate prin Ordinul MDRAP nr. 1460/02.04.2019. Obiectivele au fost introduse pe lista obiectivelor de investitii care se realizeaza pe baza proiectului pilot Sala de educatie fizica scolara prin Ordinul MDRAP nr. 4945/29.05.2018.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.