Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de Investitii inclus in Subprogramul “Unitati si institutii de invatamant de stat" - “Modernizare si reconversie cladire existenta in cresa si gradinita, str.Parcul Feroviarilor, nr.1A, Municipiul Cluj-Napoca, judetul Cluj"
Valoarea estimata este de 8.442.609,63 lei, ...
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de Investitii inclus in Subprogramul “Unitati si institutii de invatamant de stat" - “Modernizare si reconversie cladire existenta in cresa si gradinita, str.Parcul Feroviarilor, nr.1A, Municipiul Cluj-Napoca, judetul Cluj"
Valoarea estimata este de 8.442.609,63 lei, fara TVA si se compune din:
- -Capitolul 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 262.151,78 lei;
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 281.019,06 lei;
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 7.755.250,14 lei, din care:
- Capitolul 5 - Alte cheltuieli – 144.188,65 lei, din care:
- Subcap. 5.1. - Organizare de santier – 144.188,65 lei, din care:
- Subcap. 5.1.1. Lucrari de constructii – 108.141,49 lei;
- Subcap. 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii de santier – 36.047,16 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.