Proiectare – faza adaptare la amplasament, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari, pentru obiectivele de investitii Pachet 82 lot 1-2, respectiv: Lot 1 Construire Sala de educatie fizica scolara, localitatea Padina, Cvartal 38, judetul Buzau; Lot 2 Construire Sala de sport scolara, comuna Stalpu, sat Stalpu, Cv. 30, P 1707-1709, judetul Buzau
Valoarea estimata a Lotului 1 Construire Sala de ...
Proiectare – faza adaptare la amplasament, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari, pentru obiectivele de investitii Pachet 82 lot 1-2, respectiv: Lot 1 Construire Sala de educatie fizica scolara, localitatea Padina, Cvartal 38, judetul Buzau; Lot 2 Construire Sala de sport scolara, comuna Stalpu, sat Stalpu, Cv. 30, P 1707-1709, judetul Buzau
Valoarea estimata a Lotului 1 Construire Sala de educatie fizica scolara, localitatea Padina, Cvartal 38, judetul Buzau este de 2.095.444 lei, compusa din:
- Cap. 3 cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului: 30.516 lei
- Cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza 2.018.190 lei
- Cap. 5 subcap. 5.1 organizare de santier 46.738 lei
Valoarea estimata a Lotului 2 Construire Sala de sport scolara, comuna Stalpu, sat Stalpu, Cv. 30, P 1707-1709, judetul Buzaueste de 6.556.708 lei, compusa din:
- Cap. 3 cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului: 143.422 lei
- Cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza 6.271.013 lei
- Cap. 5 subcap. 5.1 organizare de santier 142.273 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.