Intocmire documentatie tehnica pentru modernizarea strazii Erou Sergent Balanescu Ion. Strada „Erou Sergent Balanescu Ion” se afla in orasul Boldesti-Scaeni, cartier Seciu. Are o lungime de cca. 670 m, o latime medie de 3,5 m, iar carosabilul este din pamant si balast. Strada este marginita la vest de strada Puiulesti, iar limita estica este data de limita intravilanului. Strada, in treimea estica se intersecteaza cu strada...
Intocmire documentatie tehnica pentru modernizarea strazii Erou Sergent Balanescu Ion. Strada „Erou Sergent Balanescu Ion” se afla in orasul Boldesti-Scaeni, cartier Seciu. Are o lungime de cca. 670 m, o latime medie de 3,5 m, iar carosabilul este din pamant si balast. Strada este marginita la vest de strada Puiulesti, iar limita estica este data de limita intravilanului. Strada, in treimea estica se intersecteaza cu strada Pieptisului, cu o lungime de cca. 315 m si o latime medie de 3,6 m, strada ce face legatura cu strada Ion Ghiata . Pe aceasta strada exista partial conducte de distributie si bransamente pentru apa si gaze. Accesul rutier este foarte dificil pe aceasta din cauza carosabilului, preponderent din pamant, a geomorfologiei foarte variate, a latimii mici si a vegetatiei. Mentionam ca in treimea vestica a strazii in anul 2007 a avut loc o alunecare de teren care a afectat casele riverane si in special carosabilul strazii. Pentru refacerea carosabilului s-au executat drenuri si balastari. In prezent alunecarea de teren s-a stabilizat,circulatia rutiera se poate desfasura dar trebuie realizate lucrari de dirijare a apei pluviale in afara carosabilului pentru a preveni reactivarea alunecarii. Pentru imbunatatirea accesului rutier pe aceasta strada , vor trebui proiectate urmatoarele: A. Pentru strada „Erou Sergent Balanescu Ion”: 1. Refacere infrastructura (decopertari, taiere vegetatie, asternere balast, piatra sparta si nisip); 2. Asternere covor asfaltic, fara montare de borduri; 3. Amanajarea de platforme de asteptare; 4. Amenajarea de rigole de curgere a apelor si executare unor podete de traversare a strazii pentru scurgerea apelor pluviale; 5. Amenajarea acceselor la proprietatile care au locuinte. B. Pentru fluidizarea traficului in zona,se vor prevede lucrari de modernizare si pentru strada Pieptisului, care vor consta in: 1.Refacere infrastructura (decopertari, acolo unde este necesar, asternere balast piatra sparta si nisip, taiere vegetatie); 2.Asternere covor asfaltic; 3.Refacerea rigolei dalate de scurgere a apelor pluviale; 4. Executarea de lucrari care sa usureze accesul la strada Ion Gheata, rambleeri pentru atenuarea pantei. Pentru toata zona studiata se vor prevede marcaje si semne rutiere. Proiectarea lucrarilor va trebui sa tina cont de faptul ca nivelul carosabilului proiectat sa fie, in limita posibilitatilor, la fel cu cel actual. Pentru ambele strazi se vor prevede lucrari de marcaje si semnalizare rutiera. Deasemeni in proiectarea lucrarilor de proiectare se va tine cont de faptul ca pe aceste cai de comunicatie traficul este foarte redus (autoturismele riveranilor si transportul materialelor de constructii pentru edificarea locuintelor atunci cand este cazul), ele avand, practic, incadrarea la categoria de „alei rutiere pentru trafic usor”.