Lucrarile de proiectare si executie includ:
a) Activitatile de proiectare vor include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic si Detaliilor de Executie in conformitate cu legislatia nationala.
b) Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executiei
c) Asistenta proiectantului pe parcursul executiei l...
Lucrarile de proiectare si executie includ:
a) Activitatile de proiectare vor include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic si Detaliilor de Executie in conformitate cu legislatia nationala.
b) Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executiei
c) Asistenta proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor. Instructiuni de intratinere si exploatare.
d) Lucrari de reabilitare:
- Sala de educatie fizica si sport.
e) Monitorizarea functionarii sistemului si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar
g) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor
Valoarea estimata a cotractului este de 488.536,00 lei, fara TVA, din care diverse ?i neprevazute în procent de 10 % în valoare de 43.866 lei, fara TVA, compusa din:
- 15.697,00 lei, cheltuieli pentru proiectare ?i asistenta tehnica a proiectantului (studii de teren, DTAC, documentatie pentru organizare de santier, PT+DE, carte tehnica, avize, acorduri, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului)
- 422.957,00 cheltuieli pentru investi?ia de baza
- 6.016,00 organizare de ?antier
- 1.570 lei, cheltuieli diverse ?i neprevazute aferente activita?ii de proiectare (10 % conform HG 28/2008)
- 42.296 lei, cheltuieli diverse ?i neprevazute aferente execu?iei lucrarilor (10 % conform HG 28/2008)
Valoarea aferenta cheltuielilor pentru diverse ?i neprevazute, va acoperi dupa caz, cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului în conformitate cu prevederile HG28/2008, Anexa nr. 4, pct. 5.3 litera d – cheltuieli rezultate în urma modificarilor de solutii tehnice, cheltuieli suplimentare de lucrari, utilaje sau dotari ce se impun pe parcursul derularii investitiei, precum si cheltuielile de conservare pe parcursul întreruperii executiei din cauze independente de autoritatea contractanta.