Proiectare ( faza Pth/DDE), asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari in vederea realizarii amenajarilor si retelelor exterioare la obiectivul de investitii ,, Modernizare si extindere capacitate Stadionul Municipal Targu Jiu'' bulevardul Constantin Brancusi, nr.6A, municipiul Targu Jiu, judetul Gorj.
Valoarea estimata a contractului este de 8.392.316,00 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuie...
Proiectare ( faza Pth/DDE), asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari in vederea realizarii amenajarilor si retelelor exterioare la obiectivul de investitii ,, Modernizare si extindere capacitate Stadionul Municipal Targu Jiu'' bulevardul Constantin Brancusi, nr.6A, municipiul Targu Jiu, judetul Gorj.
Valoarea estimata a contractului este de 8.392.316,00 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului- 2.005.351,00 lei;
- Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 1.237.727,00;
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica ( studii de teren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de securitate la incendiu, vrificari proiect, DTAC, PT,DE, DTOE, asistenta tehnica, etc )- 135.840,00 lei.
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 4.932.204,00 lei
- Organizare de santier: 81.194,00 lei.( Subcapitolul 5.1)
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Hotararea nr.732/2018 pentru reaprobarea indicatorilor tehnico – economici ai obiectivului de investitii ,, , Modernizare si extindere capacitate Stadionul Municipal Targu Jiu''
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.