Feedback
I.D.: 40751129

Proiectare faza PT+DDE, asistenta din partea proiectantului, pentru obiectivul "Extindere si dotare ambulatoriu Spital Municipal Blaj"

Data publicarii
16.12.19 Exista 133.733 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1
Termenul limita pentru depunere:
06.01.20
Pretul estimativ:
249.980,00 RON - 249.980,00 RON
Documente participare:
  1. Criterii de atribuire-componenta tehnica si financiara.docx
  2. Caiet sarcini Achizitie PT Ambulatoriu.pdf
  3. 5 Studiu de Fezabilitate partea 1.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectare faza PT+DDE, asistenta din partea proiectantului, pentru obiectivul "Extindere si dotare ambulatoriu Spital Municipal Blaj", cod SMIS 123743, Contract de finantare nr. 4589/22.07.2019. Dotarile cu echipamente medicale nu fac obiectul contractului, dar se va tine cont de acestea in vederea asigurarii spatiilor si utilitatilor necesare. Contractul prevede servicii de proiectare faza PT+DDE si obtinere Autorizatie d...
Proiectare faza PT+DDE, asistenta din partea proiectantului, pentru obiectivul "Extindere si dotare ambulatoriu Spital Municipal Blaj", cod SMIS 123743, Contract de finantare nr. 4589/22.07.2019. Dotarile cu echipamente medicale nu fac obiectul contractului, dar se va tine cont de acestea in vederea asigurarii spatiilor si utilitatilor necesare. Contractul prevede servicii de proiectare faza PT+DDE si obtinere Autorizatie de construire, inclusiv verificarea proiectarii, asistenta din partea proiectantului - conform SF si Caiet de sarcini. Valoarea estimata a contractului este de 249.980,00 lei (fără TVA), din care: proiect tehnic si detalii de executie - 135.000,00 lei, documentatii tehnice, avize, autorizatii - 82.000,00 lei, verificarea tehnica a proiectarii - 11.380,00 lei, asistenta tehnica din partea proiectantului - 21.600,00 lei Durata de prestare a serviciilor de proiectare si obtinere avize/autorizatie de contructie este de 3 luni de la data semnarii contractului. Durata prestarii serviciilor de asistenta tehnica este de 12 luni de la data ordinului de incepere. Numarul de zile până la care ofertanţii pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile. Autoritatea contractanta v-a raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare si executie lucrari de constructii, inclusiv utilaje si echipamente aferente, asistenta din partea proiectantului 25.10.19
Proiectare si executie lucrari de constructii, inclusiv utilaje si echipamente aferente, asistenta din partea proiectantului 27.11.19
Achiziţia serviciilor de proiectare faza PAC (DTAC) +PT+DDE+CS, asistenta tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul: "VIABILIZARE AMPLASAMENT PENTRU CONSTRUCTIA DE LOCUINTE PENTRU TINERI DESTINATE INCHIRIERII-STRADA LALELELOR NR. 97A , etapa I, bloc 1 şi 2 Amenajări exterioare, lucrări necesare pentru asigurarea cu utilităţi ( apă-canal)  
Achiziţia serviciilor de proiectare faza PAC (DTAC) +PT+DDE+CS, asistenta tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul: "VIABILIZARE AMPLASAMENT PENTRU CONSTRUCTIA DE LOCUINTE PENTRU TINERI DESTINATE INCHIRIERII-STRADA LALELELOR NR. 97A , etapa I, bloc 1 şi 2 Amenajări exterioare, lucrări necesare pentru asigurarea cu utilităţi ( apă-canal)  
Achiziţia de servicii pentru elaborarea PT +DDE si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii cu titlul "Transport public ecologic în municipiul Aiud" Cod SMIS 121926" 29.05.20
Servicii de proiectare faza PT+DTAC+caiet de sarcini, verificarea tehnica de calitate a PT si detaliilor de execuţie, inclusiv servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţie "Reabilitare şi dotări Colegiul Tehnic Aiud", cod SMIS 122460 08.06.21
Servicii de proiectare pentru obiectivul de investiţii: “Construire creşă Cartier Orhideelor – strada Lalelelor, nr.97A, municipiul Alba Iulia" – faza DTAC + DTOE+ DDE + PT + CS, inclusiv racorduri/branşamente la utilităţi, planşe post execuţie, întocmire documentaţie tehnică pentru obţinere autorizaţie de funcţionare ISU, certificat de performanţă energetică şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata executării lucrărilor  
Elaborare documentaţii tehnico economice fazele III şi IV conform HG907/2016 aferente proiectului “REABILITARE INFRASTRUCTURĂ REŢEA MAJORĂ DE TRANSPORT PUBLIC URBAN DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA" – LOTUL I 24.08.20
REFUNCTIONALIZARE SPATIU DE INVATAMANT "LICEUL DE ARTE REGINA MARIA“, STR. AVRAM IANCU, NR.7A, STR. CALARASILOR NR.2, MUNICIPIUL ALBA IULIA – servicii de proiectare  
Elaborare documentaţii tehnico economice fazele III şi IV conform HG907/2016 aferente proiectului “REABILITARE INFRASTRUCTURĂ REŢEA MAJORĂ DE TRANSPORT PUBLIC URBAN DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA" – LOTUL II 03.08.20