Contractul are ca scop : Proiectare (faza PT) şi asistenţă tehnica din partea proiectantului pentru „REABILITARE ŞI MODERNIZARE DRUM JUDEŢEAN DJ191D, KM 19+200 - 31+330, TUSA - LIMITĂ JUDEŢ CLUJ”
Valoarea totală estimată fără TVA a contractului este de 827.487,63 lei fără TVA.
Contractul se va realiza pe 2 etape, dupa cum urmeaza:
Etapa 1. Elaborare documenţiei tehnice, obtinerea avizelor, acordurilor, a autorizaţie de c...
Contractul are ca scop : Proiectare (faza PT) şi asistenţă tehnica din partea proiectantului pentru „REABILITARE ŞI MODERNIZARE DRUM JUDEŢEAN DJ191D, KM 19+200 - 31+330, TUSA - LIMITĂ JUDEŢ CLUJ”
Valoarea totală estimată fără TVA a contractului este de 827.487,63 lei fără TVA.
Contractul se va realiza pe 2 etape, dupa cum urmeaza:
Etapa 1. Elaborare documenţiei tehnice, obtinerea avizelor, acordurilor, a autorizaţie de construire,etc
Etapa 2. Asistenţă tehnică din partea proiectantului
Durata totală a contractului de servicii va fi de 25 luni, de la data semnarii, astfel:
Etapa 1. Elaborare documenţiei tehnice, obtinerea avizelor, acordurilor, a autorizaţie de construire,etc - maxim 4 luni de la data semnării contractului.
Etapa 2. Asistenţă tehnică din partea proiectantului - Serviciile de asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei lucrărilor aferente etapei 2, se vor derula de la data comunicării Ordinului de începere a executiei lucrarilor de catre Antreprenor, emis de catre Autoritatea Constractanta, cu posibilitatea de prelungire automată, fără a fi necesar un acord de voinţă expres al părţilor în acest sens şi fără costuri suplimentare, în situaţia depăşirii, din motive independente de culpa Autorităţii Contractante, a termenelor de realizare a lucrărilor prevăzute în contractul de lucrări sau a altor termene din cuprinsul contractului de lucrări, depăşire care face necesară prestarea în continuare a serviciilor de către Proiectant.
Numărul de zile pănă la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 15 zile
Autoritatea Contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor in a 10 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Modul de realizare a corespondentei intre Autoritatea Contractanta si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP, iar “Comunicare rezultat procedura” se va realiza prin intermediul e-mail declarant de ofertanti in Formularul 15.