Proiectare (faza PAC + POE + PTE), asistenta tehnica din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii - "INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN ORASUL MILISAUTI, JUDEŢUL SUCEAVA".
Procedura este lansată cu clauza suspensivă întrucât sursa de finanţare pentru contractul licitat nu este asigurată la momentul lansării licitaţiei.
Contractul de finanţare nu este încă semnat cu A...
Proiectare (faza PAC + POE + PTE), asistenta tehnica din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii - "INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN ORASUL MILISAUTI, JUDEŢUL SUCEAVA".
Procedura este lansată cu clauza suspensivă întrucât sursa de finanţare pentru contractul licitat nu este asigurată la momentul lansării licitaţiei.
Contractul de finanţare nu este încă semnat cu Autoritatea de Management.
Valoarea estimată în sumă totală de 15.335.036,91 lei fara TVA, compusa din:
1. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 92.500 lei din care:
- Drum acces staţia de epurare: 12.500 lei
- Racord electric SE şi SPAU-uri : 80.000 lei
2.Proiectare si asistenta tehnica
Proiect tehnic si detalii de executie: 817.425,87 lei
Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor: 70.000,00 lei
Asistenta tehnica din partea proiectantului:45.000 lei din care:
- Pe perioda execuţiei lucrărilor : 10000 lei
- Pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de Inspectoratul de Stat în Construcţii: 35000 lei
Total proiectare: 862.425,87 lei
3. Executie lucrari
Cheltuieli pentru investiţia de bază: 14.354.023,57 lei
4.Organizare de santier: 13.587,47 lei
5. Cheltuieli pentru informare si publicitate: 2500 lei
6. Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste: 10000 lei
TOTAL GENERAL fara TVA =15.335.036,91 lei
Sunt prevazute cheltuieli cu diverse si neprevazute in cuantum de 2000 lei fara TVA.
Valoarea estimată reflectă contravaloarea tuturor activităţilor şi cerinţelor stipulate prin caietul de sarcini şi este stabilită pe baza devizului general al proiectului elaborat la faza SF şi devenit buget al proiectului.
Notă: Valoarea estimata a contractului nu include sume provizionate/rezerve de implementare şi, astfel, nu există o suprapunere între sumele provizionate şi cheltuielile diverse si neprevăzute.
La nivelul proiectului este prevazuta o suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute de 2000 lei.
OBSERVATII: Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, semnate cu semnatura
electronica extinsa, numai prin SEAP, intr-un termen de cel mult 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf art. 160
alin. 1 si 2 din L 98/2016. In masura in care solicit de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut
anterior, raspunsurile AC vor fi publicate in SEAP in termen de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf art. 160 alin.
1 si 2 din L 98/2016 AC urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitati de comunicare sau alt termen decat cel
stabilit. Autoritatea contractantă are obligaţia de a transmite către ANAP propunerea de răspuns consolidat formulat la solicitările
de clarificări/informaţii suplimentare cu cel puţin 4 zile anterior termenului sau, după caz, termenelor de răspuns stabilit/stabilite
anunţul de participare/de participare simplificat/de concurs/de concesionare.