Proiectare faza PAC, POE, PT, Asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului şi Execuţia lucrărilor "RENOVARE ENERGETICĂ PAVILION CENTRAL DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE PSIHIATRIE DR. GHEORGHE PREDA SIBIU"
Componentele majore ale contractului constau în:
I. Proiectare
II. Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derulării execuţiei
III. Execuţia lucrărilor de consolidare seismică ,-a lucră...
Proiectare faza PAC, POE, PT, Asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului şi Execuţia lucrărilor "RENOVARE ENERGETICĂ PAVILION CENTRAL DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE PSIHIATRIE DR. GHEORGHE PREDA SIBIU"
Componentele majore ale contractului constau în:
I. Proiectare
II. Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derulării execuţiei
III. Execuţia lucrărilor de consolidare seismică ,-a lucrărilor de creştere a eficienţei energetice, lucrărilor pentru echiparea cu staţii de încărcare pentru maşini electrice, lucrărilor de recompartimentări interioare în vederea organizării optime a fluxurilor
si circuitelor medicale, doar pentru clădirile în care se desfăşoară activităţi medicale precum şi montajul echipamentelor şi instalaţiilor .
IV. Verificare tehnică a proiectului tehnic
Durata de executie a contractului este de 26 de luni, astfel:
Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire şi proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor (PAC si POE inclusiv verificarea tehnică a proiectului ) – 60 zile de la emiterea ordinului de începere a serviciilor de proiectare;
Proiect tehnic şi Detalii de execuţie (PTh şi DE inclusiv verificarea tehnică a proiectului) – 60 zile de la emiterea ordinului de începere a serviciilor de proiectare;
Asistenţa tehnică din partea proiectantului – pe toata durata de execuţie a lucrărilor, până la încheierea Procesului Verbal la terminarea lucrărilor de execuţie ;
Nota:
Serviciile de proiectare vor include obtinerea tuturor avizelor si acordurilor de specialitate si verificarea tehnica a proiectului la toate fazele: PAC/PT/DDE.
Obtinerea avizelor si acordurilor din partea prestatorului de servicii reprezinta si suportarea cheltuielilor de obtinere a respectivelor avize si acorduri de specialitate.
Execuţie lucrări – 17 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor, fără a depăşi termenul limită de recepţie la terminarea lucrărilor de 30.06.2026. conform punctului 6.6.4.1 din Ghidul specific privind regulile şi condiţiile aplicabile finanţării din fondurile europene aferente Planului naţional de redresare şi rezilienţă în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C5/2/B.1/1, componenta 5 — Valul renovării, axa 2 — Schema de granturi pentru eficienţă energetică şi rezilienţă în clădiri publice, operaţiunea B.1: Renovarea integrate (consolidare seismică şi renovare energetică moderată) a clădirilor publice*)
AC va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare, adresate de către operatorii economici cu 12 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Aut cont va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit la Sec. I.3, respectiv 20 de zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.