Prezenta procedură are ca obiect serviciile de proiectare (faza PAC + POE + PTE), asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru ASFALTARE STRAZI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA PARDINA, JUDEŢUL TULCEA si prezinta beneficiile anticipate:
i. îmbunătăţirea calităţii vieţii în comunitate
ii. eficientizarea accesului la serviciile de bază
iii. dezvoltarea economico-socială
iv. îmbunătăţirea condiţiilor de mediu
v. îmbunătăţirea condiţ...
Prezenta procedură are ca obiect serviciile de proiectare (faza PAC + POE + PTE), asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru ASFALTARE STRAZI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA PARDINA, JUDEŢUL TULCEA si prezinta beneficiile anticipate:
i. îmbunătăţirea calităţii vieţii în comunitate
ii. eficientizarea accesului la serviciile de bază
iii. dezvoltarea economico-socială
iv. îmbunătăţirea condiţiilor de mediu
v. îmbunătăţirea condiţiilor pentru desfăşurarea activităţii de către Autoritatea Contractantă.
Valoarea estimată în sumă totală de 5.484.503,32 lei fara TVA, compusa din:
Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor = 50.000 lei, fara TVA
Proiect tehnic si detalii de executie = 200.000,00 lei fara TVA
Asistenţă tehnică din partea proiectantului = 40.000,00 lei fara TVA
- Pe perioada de execuţie a lucrărilor = 20.000 lei fara TVA
- Pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie avizat de către ISC = 20.000 lei fara TVA
Construcţii şi instalaţii = 5.155.525 lei fara TVA
Organizare de şantier = 78.978,32 lei fara TVA
- Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier = 56.413,32 lei fara TVA
- Cheltuieli conexe organizării de şantier = 22.565 lei fara TVA
Valoarea estimată reflectă contravaloarea tuturor activităţilor şi cerinţelor stipulate prin caietul de sarcini şi este stabilită pe baza devizului general al proiectului elaborat la faza DALI şi devenit buget al proiectului.
Valoarea estimata a contractului nu include sume provizionate/rezerve de implementare şi, astfel, nu există o suprapunere între sumele provizionate şi cheltuielile diverse si neprevăzute.
La nivelul proiectului este prevazuta o suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute (278.276,25 lei fără TVA), aceasta a fost luata in calcul la alegerea procedurii insa nu a fost inclusa in valoarea estimata.
OBSERVATII: Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, semnate cu semnatura electronica extinsa, numai prin SEAP, intr-un termen de cel mult 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf art. 160 alin. 1 si 2 din L 98/2016. In masura in care solicit de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut
anterior, raspunsurile AC vor fi publicate in SEAP in termen de 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf art. 160 alin. 1 si 2 din L 98/2016 AC urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitati de comunicare sau alt termen decat cel stabilit. Autoritatea contractantă are obligaţia de a transmite către ANAP propunerea de răspuns consolidat formulat la solicitările
de clarificări/informaţii suplimentare cu cel puţin 4 zile anterior termenului sau, după caz, termenelor de răspuns stabilit/stabilite anunţul de participare/de participare simplificat/de concurs/de concesionare.