Proiectare, faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie: Proiect Tip - Construire baza sportiva TIP2, sat Supuru de Jos, comuna Supur, judetul Satu Mare, incalzire electrica
Valoarea estimata este de 1.987.723,33 lei, fara TVA si se compune din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectului: 53.962,45 lei;
- ...
Proiectare, faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie: Proiect Tip - Construire baza sportiva TIP2, sat Supuru de Jos, comuna Supur, judetul Satu Mare, incalzire electrica
Valoarea estimata este de 1.987.723,33 lei, fara TVA si se compune din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectului: 53.962,45 lei;
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 1.898.368,76 lei
Subcapitol 4.1. Constructii si instalatii: 1.733.229,50 lei
Subcapitol 4.2. Montaj utilaj tehnologic: 29.655,85 lei
Subcapitol 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 69.196,97 lei
Subcapitol 4.5. Dotari: 66.286,44 lei
- Capitolul 5 - Alte cheltuieli – 35.392,12 lei, din care:
- Subcap. 5.1. Organizare de santier: 35.392,12 lei
- Subcap. 5.1.1. Lucrari de constructii – 26.544,09 lei
- Subcap. 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului – 8.848,03 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.