Proiectare - faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: “Proiect pilot – Sala de sport scolara, sat Manastirea Casin, comuna Manastirea Casin, Judetul Bacau"
Valoarea estimata este de 6.585.144,60 lei fara TVA, compusa din:
- Cap.3 - Cheltuieli pentru proiectare( adaptare la aplasament si asistenta a proiect...
Proiectare - faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: “Proiect pilot – Sala de sport scolara, sat Manastirea Casin, comuna Manastirea Casin, Judetul Bacau"
Valoarea estimata este de 6.585.144,60 lei fara TVA, compusa din:
- Cap.3 - Cheltuieli pentru proiectare( adaptare la aplasament si asistenta a proiectantului)– 143.421,84 lei;
- Cap.4 - Cheltuieli pentru investitia de baza – 6.271.013,13 lei;
- Sub. Cap.4.1 lucrari constructii instalatii statie popare ministatie epurare: 5.249.033,59 lei; 307.916,90 lei ; 22.216,32 lei
-Sub. Cap. 4.2 motaj utilaje: 108.140,65 lei
-Sub. Cap 4.3 utilaje echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 419.761,67 lei
-Sub. Cap 4.5 Dotari: 163.944,00 lei
-Cap 5 alte cheltuieli: 170.709,63 lei
- Sub. Cap 5.1.1 Organizare de santier: 142.273,09 lei
-Sub. Cap 5.1.2 Cheltuieli diverse si neprevazute: 28.436,54 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.