Valoarea estimata este de: 7.737.105,02 lei fara TVA, compusa din:
- Cap. 3 cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului (studii de teren,documentatii pentru obtinere avize/acorduri, Scenariu de Securitate la incendiu,verificari proiect conf.Legii 10/1995,DTAC,PT,DE,DTOE,asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului,asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor,intocmire raport la ...
Valoarea estimata este de: 7.737.105,02 lei fara TVA, compusa din:
- Cap. 3 cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului (studii de teren,documentatii pentru obtinere avize/acorduri, Scenariu de Securitate la incendiu,verificari proiect conf.Legii 10/1995,DTAC,PT,DE,DTOE,asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului,asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor,intocmire raport la terminarea executiei,cartea tehnica,elaborare certificat energetic anexa la procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor,programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect “as-built" si altele conform prevederilor Caietului de sarcini)-142.992,48 lei;
- Cap.4 Cheltuieli pentru investitia de baza-7.396.309,54 lei;
- Cap.5 Alte cheltuieli-197.803 lei, din care subcapitolul 5.1.Organizare de santier-197.803 lei.
Indicatorii tehnico – economici ai obiectivului de investitii au fost aprobati prin Ordinul MDRAP 1461/02.04.2019.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.