Proiectare, executie si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii ,, Consolidare si restaurare CAZINO CONSTANŢA-(clădire S+P+1E+M, pod parţial şi rampă de acces către subsol) şi lucrări exterioare (reabilitare platformă terasă, reţele utilităţi, zid de apărare şi balustradă)'' situat in bd.Elisabeta nr.4, municipiul Constanta, judetul Constanta
Consolidare structura de sustinere interioare si exterioara si refacere ...
Proiectare, executie si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii ,, Consolidare si restaurare CAZINO CONSTANŢA-(clădire S+P+1E+M, pod parţial şi rampă de acces către subsol) şi lucrări exterioare (reabilitare platformă terasă, reţele utilităţi, zid de apărare şi balustradă)'' situat in bd.Elisabeta nr.4, municipiul Constanta, judetul Constanta
Consolidare structura de sustinere interioare si exterioara si refacere componente artistice exterioare, aferente celor patru turnuri ornamentale ale cladirii Cazinoului din Constanta
NOTA: INTRUCAT IN SECTIUNEA II.1.1 NU ESTE PERMISA INTRODUCEREA INTREGII DENUMIRI A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA, OFERTANTII VOR COMPLETA IN TOATE DOCUMENTELE DIN OFERTA, DENUMIREA INTEGRALA, ASTFEL CUM ESTE MENTIONATA LA SECTIUNEA II.1.4.
Cladirea care face obiectul lucrarilor de executie este monument istoric clasat in Lista Monumentelor Istorice avand codul CT-II-m-A-02801, pozitia 507.
Valoarea estimata este de 4.174.534,11 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului, inclusive cheltuieli pentru obtinerea de aviza, acorduri si autorizatii cap. 3 - 157.529,59 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza cap. 4: 3.938.239,73 lei, din care:
subcap. 4.1 Constructii si instalatii – 3.938.239,73 lei;
- Capitolul 5 – Alte cheltuieli – 78.764,79 lei din care Subcapitolul organizare de santier 5.1 – 55.135,35 lei si 5.2 Cheltuieli conexe– 23.629,44 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 11 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 7 a zi, inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.