Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii "Extindere si etajare Corp C1, conversie functionala in Academia de Muzica, extindere corp C2 si conversie functionala in atelier de intretinere pentru cladirea principala, extindere si amenajare Sala de sport in corp C4, str. Bucium nr. FN, municipiul Cluj Napoca, judetul Cluj"
Valoarea estimata a contractului este de 119.611.925,00 lei, far...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii "Extindere si etajare Corp C1, conversie functionala in Academia de Muzica, extindere corp C2 si conversie functionala in atelier de intretinere pentru cladirea principala, extindere si amenajare Sala de sport in corp C4, str. Bucium nr. FN, municipiul Cluj Napoca, judetul Cluj"
Valoarea estimata a contractului este de 119.611.925,00 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică (studii de teren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, Scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conf. Legii 10/1995, D.T.A.C., P.T., D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect "as-built" si altele conform prevedrilor Caietului de Sarcini) – 2.712.749 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza - 114.897.662 lei;
- Capitolul 5 - Alte cheltuieli – 2.001.514 lei din care Subcapitolul 5.1.1. Organizare de şantier – 1.601.211 lei si Subcapitolul 5.1.2. Cheltuieli conexe – 400.303 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 11 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.