Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica – Pachet 185 Lot 1-2, respectiv Lot 1 - Reabilitarea, modernizarea, dotarea si extinderea caminului cultural din satul Izvoarele, comuna Izvoarele, judetul Giurgiu si Lot 2 - Reabilitare, modernizare, extindere si dotare asezamant cultural din satul Gogosu, comuna Gogosu, judetul Mehedinti
Valoarea estimata este de 4.892.134 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor e...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica – Pachet 185 Lot 1-2, respectiv Lot 1 - Reabilitarea, modernizarea, dotarea si extinderea caminului cultural din satul Izvoarele, comuna Izvoarele, judetul Giurgiu si Lot 2 - Reabilitare, modernizare, extindere si dotare asezamant cultural din satul Gogosu, comuna Gogosu, judetul Mehedinti
Valoarea estimata este de 4.892.134 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi.
Valoarea estimata pentru Lotul 1 este de 3.179.508 lei fara TVA, fiind compusa din:
- cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantui (cap. 3) - 82.740 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) - 3.048.080 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1) - 48.688 lei;
Valoarea estimata pentru Lotul 2 este de 1.712.626 lei fara TVA, fiind compusa din:
- cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantui (cap. 3) - 49.086 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) - 1.642.214 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1) - 21.326 lei;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.