Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru sistematizare teren de fotbal, irigare si drenaj privind finalizarea obiectivului de investii „Complex Sportiv oras Lipova , judetul Arad” modernizare si extindere sistematizare teren de fotbal, irigare si drenaj.
Valoarea estimata a contractului este de 334.000,00 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Capitolul 3 Cheltuieli pentru proie...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru sistematizare teren de fotbal, irigare si drenaj privind finalizarea obiectivului de investii „Complex Sportiv oras Lipova , judetul Arad” modernizare si extindere sistematizare teren de fotbal, irigare si drenaj.
Valoarea estimata a contractului este de 334.000,00 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Capitolul 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC, documentatie pentru organizare de santier, PT + DE, carte tehnica, avize, acorduri, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului si asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului) - 5.000,00 lei.
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza - 329.000,00 lei compusa din: cap. 4.1Lucrari de baza C+I : 285.265,00 lei si cap. 4.3 utilaje si echipamente tehnologice cu montaj: 43.735,00 lei
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Ordinul MDRAP nr.783 din 21.04.2015 privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici ai obiectivului de investitii ,,, Complex Sportiv oras Lipova, judetul Arad '
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.