Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru sistematizare teren de fotbal, irigare si drenaj privind finalizarea obiectivului de investii „Complex Sportiv oras Lipova - modernizare si extindere, judetul Arad” in orasul Lipova, judetul Arad.
Valoarea estimata a contractului este de 334.000,00 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Capitolul 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru sistematizare teren de fotbal, irigare si drenaj privind finalizarea obiectivului de investii „Complex Sportiv oras Lipova - modernizare si extindere, judetul Arad” in orasul Lipova, judetul Arad.
Valoarea estimata a contractului este de 334.000,00 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Capitolul 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC, documentatie pentru organizare de santier, PT + DE, carte tehnica, avize, acorduri, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului si asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului) - 5.000,00 lei.
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza cap. 4.1Lucrari de baza C+I : 285.265,00 lei si cap. 4.3 utilaje si echipamente tehnologice cu montaj: 43.735 lei
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Ordinul MDRAP nr.783 din 21.04.2015 privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici ai obiectivului de investitii ,,, Complex Sportiv oras Lipova, judetul Arad '
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este in a 11 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.