Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: "Construire si dotare sediu primarie in Sat Slatioara, Str. Revolutiei, nr.28, Comuna Slatioara, Judetul Olt".
Valoarea estimată este de 3.450.465,85 lei, fara TVA, respectiv:
- Cap. 3 – Capitolul pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 150.664,12 lei, fara TVA;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: "Construire si dotare sediu primarie in Sat Slatioara, Str. Revolutiei, nr.28, Comuna Slatioara, Judetul Olt".
Valoarea estimată este de 3.450.465,85 lei, fara TVA, respectiv:
- Cap. 3 – Capitolul pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 150.664,12 lei, fara TVA;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 3.219.318,76 lei, fara TVA;
Subcapitolul 4.1 Constructii si instalatii: 2.910.279,10 lei, fara TVA;
Subcapitolul 4.2 Montaj utilaj tehnologic: 24.765,66 lei, fara TVA;
Subcapitolul 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 124.359 lei, fara TVA;
Subcapitolul 4.4 Utilaje fara montaj si echipamente de transport: 55.228 lei, fara TVA;
Subcapitolul 4.5 Dotari: 104.687 lei, fara TVA;
- Cap. 5 - Alte cheltuieli: 80.482,97 lei, fara TVA;
Subcapitolul 5.1 – Organizare şantier: 80.482,97 lei fara TVA;
5.1.1 Lucrari de constructii: 64.386,38 lei, fara TVA
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 16.096,59 lei, fara TVA.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.