Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: " Modernizare şi dotare cămin cultural în sat Fântâniţa, nr. 188, Comuna Miceştii de Câmpie, judetul Bistriţa-Năsăud"
Valoarea estimata este 1.413.133,89 lei, fara TVA, compusa din:
- Cap. 1- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului 776,43 lei
- Cap. 3- Cheltuieli pentru proiec...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: " Modernizare şi dotare cămin cultural în sat Fântâniţa, nr. 188, Comuna Miceştii de Câmpie, judetul Bistriţa-Năsăud"
Valoarea estimata este 1.413.133,89 lei, fara TVA, compusa din:
- Cap. 1- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului 776,43 lei
- Cap. 3- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii d eteren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, Scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conf. Legii 10/1995, D.T.A.C., P.T., D.E., D.T.O.E, asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect “as-built" si altele conform prevederilor caietului de sarcini) . 45.193,47 lei
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza – 1.343.245,54 lei
- Subcap. 4.1 – Constructii si instalatii 1.195.146,14 lei
- Subcap. 4.2 – Motaj utilaj tehnologic 0,00 lei
- Subcap. 4.3 - Utilaje, echipamente tehnologice
si fuctionale cu montaj 69.961,40 lei
- Sucap. 4.4 - Utilaje fara montaj si echipamente de transport 0,00 lei
- Sucap. 4.5 – Dotari – 78.138,00 lei
- Cap. 5- Alte cheltuieli – 23.918,45 lei din care Subcap. 5.1 Organizare de santier 23.918,45 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.