Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii „Restaurare si consolidare Biserica Sf. Nicolae” , sat Balinesti, comuna Gramesti, judetul Suceava
Biserica este inclusa in lista monumentelor istorice pozitia 201 Biserica Sfantul Nicolae sec. XV cod SV - II - m - A - 05493.
Valoarea estimata este de 2.718.093,17 lei, fara TVA si se compune din:
Capitolul 3 – Che...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii „Restaurare si consolidare Biserica Sf. Nicolae” , sat Balinesti, comuna Gramesti, judetul Suceava
Biserica este inclusa in lista monumentelor istorice pozitia 201 Biserica Sfantul Nicolae sec. XV cod SV - II - m - A - 05493.
Valoarea estimata este de 2.718.093,17 lei, fara TVA si se compune din:
Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf. legii nr. 10/1995, D.T.A.C., P.T., D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul – verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built si altele conform prevederilor caietului de sarcini) – 75.313,29 lei;
-Capitolul 4 - cheltuieli pentru investitia de baza – 2.578.321,83 lei;
- Capitolul 5 - Alte cheltuielinsubcapitolul 5.1. - orgnizare de santier 64.458,05 lei;
Valorea de mai sus este in conformitate cu indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investitii mentionat mai sus prin Ordinul MDRAP nr. 2315 din 06.08.2019.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
NOTA:
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.