Valoarea estimata a contractului este de 69.351.635,17 lei, fara TVA, si este compusa din:- Cheltuieli pentru proiectare şi
asistenţă tehnică (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf.
legii nr. 10/1995, P.A.C, P.T. + C.S., + D.E., P.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica
pe perioada de executie a lucra...
Valoarea estimata a contractului este de 69.351.635,17 lei, fara TVA, si este compusa din:- Cheltuieli pentru proiectare şi
asistenţă tehnică (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf.
legii nr. 10/1995, P.A.C, P.T. + C.S., + D.E., P.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica
pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic
anexa la procesul – verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect
as-built si altele conform prevederilor caietului de sarcini) cap. 3 851.379,11 lei;- Cheltuieli pentru investitia de baza
cap. 4 – 67.990.328,60 lei;- Alte cheltuieli – 509.927,46 lei (organizare de santier, subcap. 5.1.1. lucrari de constructii
si instalatii aferente organizarii de santier – 339.951,64 lei, subcap. 5.1.2. cheltuieli conexe organizarii santierului –
169.975,82 lei) Indicatorii tehnico – economici ai obiectivului de investitii au fost aprobati prin Hotararea Guvernului
nr. 765/2019.Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile
prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat
in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de
atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile
si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de
achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire
este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita
in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 11 a zi inainte de termenul
limita de depunere a ofertelor.