Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii „Consolidarea, modernizarea, extinderea si dotarea patinoarului artificial din municipiul Gheorgheni, Strada Stadionului nr. 11, judetul Harghita”
Valoarea estimata a contractului este de 28.250.818 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului cap. 1 – 138.761 lei
...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii „Consolidarea, modernizarea, extinderea si dotarea patinoarului artificial din municipiul Gheorgheni, Strada Stadionului nr. 11, judetul Harghita”
Valoarea estimata a contractului este de 28.250.818 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului cap. 1 – 138.761 lei
- Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică (studii de teren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf. legii nr. 10/1995, D.T.A.C., P.T., D.E., P.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificate energetic anexa la procesul – verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built si altele conform prevederilor caietului de sarcini) cap. 3 – 1.001.470 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza cap. 4 – 26.570.004 lei;
- Organizare de santier subcap. 5.1 - 540.583 lei.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 237/2019. Obiectivul a fost introdus pe lista obiectivelor de investitii prin Ordinul M.D.R.A.P. nr. 2357/26.11.2014.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 11 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.