Valoarea estimata a contractului este de 15.473.870,99 lei, fara TVA, din care:
-Cheltuieli pentru servicii de proiectare fazele: Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor (PAC), Proiectul de organizare a executiei lucrarilor (POE), Proiect tehnic de executie, verificat potrivit prevederilor legale, pentru cerintele de calitate de specialist atestati de Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor in con...
Valoarea estimata a contractului este de 15.473.870,99 lei, fara TVA, din care:
-Cheltuieli pentru servicii de proiectare fazele: Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor (PAC), Proiectul de organizare a executiei lucrarilor (POE), Proiect tehnic de executie, verificat potrivit prevederilor legale, pentru cerintele de calitate de specialist atestati de Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor in conditiile legii, Detalii de executie, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, elaborare certificat energetic anexa la procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as – built - 401.455,18 lei;
- Cheltuieli care reprezinta lucrari de constructii-montaj ( C+M). Lucrarile de constructii – montaj sunt prevazute la capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 1.4, 2, 4.1, 4.2 si 5.1.1. – 12.234.704,30 lei.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 1405/29.03.2019 pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici ai obiectivului de investitii „ Consolidare, extindere, amenajare si reparatii capitale la sediul Judecatoriei Targoviste”, b-dul Independentei nr. 34, municipiul Targoviste, judetul Dambovita.
Sursa de finantare este constituita din fonduri bugetare si alte surse legal constituite.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.