Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: „Reparatii capitale si modernizare sediu Tribunalul Hunedoara si Judecatoria Deva”
Valoarea estimata a contractului este de 19.410.364,06 lei, fara TVA.
Cheltuielile pentru servicii de proiectare fazele: Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor (PAC), Proiectul de organizare a executiei lucrarilor (POE), Pr...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: „Reparatii capitale si modernizare sediu Tribunalul Hunedoara si Judecatoria Deva”
Valoarea estimata a contractului este de 19.410.364,06 lei, fara TVA.
Cheltuielile pentru servicii de proiectare fazele: Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor (PAC), Proiectul de organizare a executiei lucrarilor (POE), Proiect tehnic de executie, verificat potrivit prevederilor legale, pentru cerintele de calitate de specialist atestati de Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor in conditiile legii, Detalii de executie, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, elaborare certificate energetic anexa la procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as – built sunt de 625.044 lei;
Cheltuielile care reprezinta lucrari de constructii-montaj ( C+M). Lucrarile de constructii – montaj sunt prevazute la capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 1.4, 2, 4.1, 4.2 si 5.1.1. sunt de 16.995.177,06 lei.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 1604/22.04.2019 pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici ai obiectivului de investitii .
Sursa de finantare este constituita din fonduri bugetare si alte surse legal constituite.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.