Valoarea estimata a contractului este de 69.351.635,17 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf. legii nr. 10/1995, P.A.C, P.T. + C.S., + D.E., P.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmir...
Valoarea estimata a contractului este de 69.351.635,17 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf. legii nr. 10/1995, P.A.C, P.T. + C.S., + D.E., P.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul – verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built si altele conform prevederilor caietului de sarcini) cap. 3 851.379,11 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza cap. 4 – 67.990.328,60 lei;
- Alte cheltuieli – 509.927,46 lei (organizare de santier, subcap. 5.1.1. lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 339.951,64 lei, subcap. 5.1.2. cheltuieli conexe organizarii santierului – 169.975,82 lei)
Indicatorii tehnico – economici ai obiectivului de investitii au fost aprobati prin Hotararea Guvernului nr. 765/2019.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 11 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.