Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii:“Construire bază sportivă TIP 2 sat Cermei, nr.746/A, comuna Cermei, judetul Arad " - Varianta 2 incalzire electrica
Valoare estimata este de 1.987.783,33 lei fara TVA, compusa din:
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, Scenariu de securitate la inc...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii:“Construire bază sportivă TIP 2 sat Cermei, nr.746/A, comuna Cermei, judetul Arad " - Varianta 2 incalzire electrica
Valoare estimata este de 1.987.783,33 lei fara TVA, compusa din:
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, Scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conf. Legii 10/1995, D.T.A.C., P.T., D.E., D.T.O.E, asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul-verbal de receptie la terminarea licrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect “as-built" si altele conform prevederilor caietului de sarcini ) – 54.022,45 lei;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza – 1.898.368,76 lei;
- Cap. 5 - Alte cheltuieli – 35.392,12 lei;
- Subcapitolul 5.1. – Organizare de santier: 35.392,12 lei, din care:
- Subcapitolul 5.1.1 – Lucrari de constructii 26.544,09 lei si
- Subcapitolul 5.1.2 – Cheltuieli conexe organizarii santierului – 8.848,03 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.