Proiectare , executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 30 lot 1-3 respectiv:
Lot 1 - Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii „ Sala de sport cu tribuna 180 locuri, comuna Sotanga, strada Constantin Brancoveanu, nr.296, judetul Dambovita;
Lot 2 – Proiectare – faza...
Proiectare , executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 30 lot 1-3 respectiv:
Lot 1 - Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii „ Sala de sport cu tribuna 180 locuri, comuna Sotanga, strada Constantin Brancoveanu, nr.296, judetul Dambovita;
Lot 2 – Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii „Sala de educatie fizica scolara, strada Eruptiei nr.7, municipiul Campina, judetul Prahova”
Lot 3- Proiectare , executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii ,,Construire si dotare sala de sport, strada Salcamilor nr.1, localitatea Zalau, judetul Salaj''
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizele generale întocmit de proiectant şi aprobat prin:
- Lot 1- Ordinul MDRAP nr. 4919/24.05.2018 privind completarea si inlocuirea Anexei nr.2 la Ordinul nr.2201/2014;
-Lot -2- Ordinul MDRAPFE nr. 1845/26.01.2018 privind completarea si inlocuirea Anexei nr.2 - la Ordinul nr.489/2015;
- Lot 3- Ordinul MDRAP nr. 303/08.07.2015;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.