Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: "Extinderea, modernizarea si dotarea Unitatii de Primiri Urgente la Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc"
Valoarea estimata este de 45.954.008,54 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cap 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC, documentat...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: "Extinderea, modernizarea si dotarea Unitatii de Primiri Urgente la Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc"
Valoarea estimata este de 45.954.008,54 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cap 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC, documentatie pentru organizare de santier, PT+DE, carte tehnica, avize acorduri, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului )– 1.128.067,73 lei;
- Cap 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 44.213.545,93 lei, compusa din:
- subcapitolul 4.1 Constructii si instalatii: 29.079.615,52 lei;
- subcapitolul 4.2 Montaj utilaj tehnologic: 1.540.128,45 lei;
- subcapitolul 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 6.756.469,86 lei;
- subcapitolul 4.4 Utilaje fara montaj si echipamente de transport: 5.081.792,10 lei;
- subcapitolul 4.5 Dotari: 1.755.540,00 lei;
- Cap 5 – Alte cheltuieli:– 612.394,88 lei din care Subcapitolul 5.1.1 Organizare de santier – 459.296,16 lei si subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe 153.098,72 lei.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin H.G. nr. 632/03.06.2021.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenele limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de este de 30 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare,respectiv in a 22 a zi si in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.